.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی درج خبر سانحه تصادف دانش آموزان در آمل؛
پاسخ آموزش و پرورش مازندران به خبر شمال نیوز
در پی درج خبری با عنوان " کشته و مجروح شدن 18 نفر در سانحه خودرو دانش آموزان " در سایت شمال نیوز ، جوابیه ای از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ارسال کردید که عینآ درج میگردد .
پاسخ  آموزش و پرورش مازندران به خبر شمال نیوز

شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان " کشته و مجروح شدن 18 نفر در سانحه خودرو دانش آموزان  " در سایت شمال نیوز ، جوابیه ای از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ارسال کردید که عینآ درج میگردد .

باسمه تعالي
مدير محترم پايگاه خبري شمال نیوز

باسلام و احترام .درخصوص خبردرج شده با محتوا و مفهوم «حادثه دراردوي دانش آموزي» ، به اطلاع مي رساند ، اردوي ذكر شده از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي آمل و بسيج محلات با حضور بسيجياني كه دانش آموز بوده اند برگزار شد

ومديرارجمند و ارزشي آموزش و پرورش شهرستان آمل در حالي كه مسئوليتي در اين واقعه نداشته ، در اقدامي متعهدانه پيگير امور درمان دانش آموزان عزيز حادثه ديده بوده كه جاي قدرداني و سپاس دارد.

درعين حال براي حادثه ديدگان آرزوي شفاي عاجل و براي راننده درگذشته رحمت واسعه پروردگار را مسالت داريم.

ناصر فتح اللهي
رييس اداره روابط عمومي آموزش وپرورش مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 ارديبهشت 1391
اصلا اردوي دانش آموزي بلا جان خانواده ها شده وفرزندانشان را با مبالغ بالا براي اردو در نظر گرفته اند و در يك صندلي معمولا دو نفر مينشينند كه هيچ ايمني ندارد اردوها معمولا خوشگذراني مديران مدرسه و معلمان است كه هزينه هاي خود رااز خانواده هاي دانش آموزان ميگيرند
نا شناس 2 ارديبهشت 1391
خیلی رو دارین .
نا شناس 2 ارديبهشت 1391
جناب آقای بی فرهنگ که اردوی دانش آموزان را به خوشگذرانی مدیران ومعلمان نسبت می دهی مگر اجباریست که فرزندت رابفرستی اردو؟خوب نفرست؟چرا اینگونه پرسنل خدوم آموزش وپرورش را زیر سوال می بری؟
عسکری 2 ارديبهشت 1391
هر چند بايد دقت بيشتري در اجراي اردوها داشت ولي نظر دوست عزيزمان بسيار تند و دور از انصاف است . نبايد زحمات معلمان و مديران زحمتكش مدارس را ناديده گرفت و هر چه نبايد گفت را گفت!!
ایزدی 9 ارديبهشت 1391
باسلام وارادت ویژه به ارواح طیبه وپاک شهدا وامام شهدا این همه بهانه دست من و توست زمانی که مسولیت به جناب روح الامین عزرائیل دادواند او همجنان از این حکم ناراحت بود و به فرشته گفتند تو نگران نباش ما خودمان درست می کنیم این تقدیر الهی است شما به همدیگر نپرید دست تقدیر چنین بوده وهست فقط بگویید شکر خداوند یکتا را و به همدیگر انتقاد کنید اما سازنده باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.